31 augustus 2024

Informatiebulletin voor de maand september is verschenen

Het Informatiebulletin is een uitgave van de parochie van de heilige Jozef in de Sint-Agneskerk te Amsterdam. De editie voor de maand september, de maand die is toegewijd aan onze lieve Vrouw van Smarten, is verschenen. Daarin onder meer aandacht voor de conferentie van het Legioen Kleine Zielen en de bijeenkomsten van de heilige Liga en de Sint-Nicolaasacademie, maar ook voor de restauratie van het kerkorgel en van het pastoriedak. En wat is eigenlijk de betekenis van 'katholiek'?

Het Informatiebulletin is op deze site te vinden onder het tabblad 'Informatiebulletin september' of klik op onderstaande afbeelding. Ook bestaat de mogelijkheid om het blad elke maand gratis en in kleur per e-mail (klik hier) te ontvangen.

Klik op het symbool in de rechterbovenhoek van onderstaande afbeelding voor een vergrote weergave en om te kunnen bladeren.