2 september 2024

Bijdragen restauraties

Alle orgelpijpen zijn verwijderd voor een grondige restauratie.

Wilt u een bijdrage leveren aan de restauratie van het kerkorgel of van het dak van de pastorie? Dan kunt u een bedrag overschrijven naar

bankrekening NL48 ABNA 0589 9700 89

ten name van Parochie H. Jozef onder vermelding van 'restauratie'. Bij voorbaat dank voor uw gift!

Onze parochie is door de belastingdienst erkend als algemeen nut beogende instelling (ANBI), waardoor giften – onder de gebruikelijke voorwaarden – aftrekbaar zijn voor de inkomstenbelasting. Als u fiscaal gunstiger wilt schenken, dan kan dat door middel van een periodieke gift. U doet dan een schriftelijke toezegging voor een vast bedrag gedurende minimaal vijf jaar, waardoor u jaarlijks een groter belastingvoordeel krijgt dan bij een gewone gift. Neemt u voor meer informatie contact op met het bestuur van onze parochie (per e-mail: secretaris@agneskerk.org).